Σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων στο μάθημα "Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών και Διεργασιών"


Πίσω

Γνωρίζω εκ πείρας ότι αν φέρεσαι "καλά" στους ανθρώπους, άλλοι θα αντιδράσουν θετικά και θα σου φερθούν αναλόγως και άλλοι θα θεωρήσουν την "καλωσύνη" ως σημάδι αδυναμίας την οποία και θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν. Γι' αυτό, το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι να αποδείξω σε όλους ότι είμαι "καλός". Ίσα-ίσα που θα αντιμετωπίσω με καχυποψία όποιον δηλώσει ότι με θεωρεί τέτοιον μιας και αυτή η λέξη συχνά μεταφράζεται ως "ένα βολικό κορόϊδο του χεριού μας που θα το κάνουμε ο,τι θέλουμε" ή, στην καλύτερη περίπτωση, κάποιος που κολακεύει το εγώ μας και παραβλέπει τις αδυναμίες μας.

Από την άλλη, πρέπει να έγινε φανερό ότι υπήρξε μια πρόθεση διευκόλυνσης της εξεταστικής διαδικασίας ώστε, αν όχι να πάρουν όλοι καλό βαθμό, τουλάχιστον να "περάσουν" με την πρώτη. Αφού δεν τίθεται θέμα "καλωσύνης", προφανώς κάποιοι άλλοι λόγοι υπαγόρευσαν την απόφαση για μια τέτοια επιλογή. Οι λόγοι αυτοί μπορούν να συνοψιστούν στα παρακάτω:

Τα παραπάνω δεν αποτελούν κάποιου είδους απολογία ή εξήγηση, αλλά γράφτηκαν ως ερέθισμα για σκέψη και πιθανή επικοινωνία και συζήτηση με όσες και όσους την ψάχνουν λίγο πιο πέρα από τα ίδια και τα ίδια.

Β. Ρ.
24-6-2008

Πίσω

Υ. Γ. Σαφώς και δε με ενδιαφέρει αν είναι καλή ή κακή η "εικόνα" μου. Δεν είμαι ούτε πολιτικός ούτε σταρ του σινεμά και οι επιλογές μου βασίζονται σε αυτά που πιστεύω και όχι στο πώς θα με δούνε οι άλλοι. Όσο για κάποιο θέμα σχετικά με την επιτήρηση, όπως μπορείτε να δείτε δεν είχε συνέπειες. Ας ληφθεί υπ' όψιν ότι με τα μάτια ενός τρίτου που δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει ή να συμμερίζεται το σκεπτικό μου, η εικόνα που επικρατούσε ορισμένες στιγμές ήταν αυτή της ασυδοσίας και της εκμετάλλευσης μιας ανεκτικής στάσης μας από μερικούς, κάτι αρκετό για να αρχίσει να "φορτώνει".

Πίσω