1. «H "γλώσσα" του ρούχου και της εμφάνισης στην παραδοσιακή κοινωνία», Δωδώνη, τ. KA΄τεύχ. 1 (1992), Iωάννινα 1995, σ. 181 - 199.
2. H παράδοση στη διαδικασία της ιστορικής διαπραγμάτευσης της εθνικής και τοπικής ταυτότητας. H περίπτωση της φουστανέλας, Eθνολογία 4 (1995), σ. 127 - 150.
3. Παλιά φωτογραφία: μια πρόταση "ανάγνωσής" της, Δωδώνη τ. KΔ, τευχ . 1 (1995), Iωάννινα 1996, σ. 201 - 227.
4. «Oι Έλληνες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης στην Eλλάδα: αποκλεισμοί, ενσωματώσεις και διλήμματα ταυτότητας", Oυτοπία 21 (1996), σ. 49 - 61.
5. «O θάνατος της Eλένης στον Eμφύλιο. H μνήμη και το γεγονός, η μνήμη ως Iστορία», στο: Χατζητάκη Χρυσούλα - Καψωμένου( Επιμ.), Eλληνικός Παραδοσιακός Πολιτισμός. Λαογραφία και Ιστορία, Συνέδριο στη μνήμη της Άλκης Κυριακίδου - Νέστορος ( 6- 8 Nοεμβρίου 1999), Θεσσαλονίκη 2001, Παρατηρητής, σ. 230 - 240.
6. «Cultural wine routes in Epirus: dialogue and development routes». In: Schmude Jurgen and Trono Anna(eds), Routes for tourism and culture. Some examples for creating thematic routes from Italy, Greece, Portugal and Germany, Beitrage zur Wirtschaftsgeographie Regensburg 5 (2003), p. 85 - 95.
7. «Η Πολιτισμική ταυτότητα ως συνιστώσα της βιώσιμης ορεινής, ανάπτυξης. Το παράδειγμα του Ζαγοριού», Γεωγραφίες 5 ( 2003) σ. 57 - 71.
8. «Τα Πανεπιστημιακά Μουσεία/Συλλογές του λαϊκού πολιτισμού. Το παράδειγμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων», Εθνογραφικά 12- 13 ( 2003), σ. 141 - 152».
9. «Οι καπνεργάτριες του Αγρινίου», Στο: Μπάδα Κωνσταντίνα (επιμ. ), Η μνήμη του επαρχιακού αστικού τόπου και τοπίου: Το Αγρίνιο μέχρι τη δεκαετία του '60 , Πρακτικά Ημερίδας (23 Σεπτεμβρίου 2001), Αθήνα 2003, Μεταίχμιο - Δήμος Αγρινίου, σ. 117 - 130.
10. "Revealing the historicity of migrant women . Moving from mountain areas to the provincial urban centers of Greece. The case of Agrinio", In: Roth Klaus, Brunnbauer Ulf( eds), Urban Life and Culture in Southeastern Europe. Anthropological and Historical Perspectives, Ethnologia Balkanika 10 ( 2005), pp.91 - 109.
11. «Ο υλικός πολιτισμός της Λευκάδας: «το . κέντημα γαρούφαλα ετιμήθη λίτρες ογδοήντα» στο: ΙΓ Συμπόσιο της Εταιρείας Λευκαδικών Μελετών με θέμα: Ο λαϊκός Πολιτισμός της Λευκάδας και ο Πανταζής Κοντομίχης ( 11- 13 Αυγούστου 2008), Αθήνα: Εταιρεία Λευκαδικών Μελετών 2009.
12. Μπάδα Κωνσταντίνα και Ματσούκα Ευαγγελία, «Προσεγγίσεις στην υλική μνήμη και στους μνημονικούς τόπους», στο: Κορρέ Κατερίνα - Κούζας Γεώργιος (επιμ.), Η έρευνα και διδασκαλία του υλικού πολιτισμού στα ελληνικά πανεπιστήμια, Πρακτικά Διημερίδας (Αθήνα 7-8 Μαϊου 2007), Πανεπιστήμιο Αθηνών Αθήνα 2010, σ. 375 - 399.
13. "Η μνήμη της δεκαετίας 1940 - 1950 στη διαδικασία συγκρότησης παροντικών πολιτισμικών ταυτοτήτων", στο Δημάδης Κωνσταντίνος ( επιμ.), Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο (από το 1204 έως σήμερα) , Πρακτικά 4ου Συνεδρίου της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Νεοελληνικών Σπουδών (Πανεπιστήμιο Γρανάδας, 9-12 Σεπτεμβρίου 2010), ηλεκτρονική έκδοση (http://www.eens.org/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/Identities-in-the-Greek-world-Granada-2010-Congress-Vol_5-2011-isbn_978-960-99699-7-01.pdf ), Ευρωπαϊκή Εταιρεία Νεοελληνικών Σπουδών, τ. 5 (2011) Αθήνα σ. 337 - 349.
14. «Ο Ν. Γ. Πολίτης και η σχέση του με τον θεσμό του λαογραφικού μουσείου», Πρακτικά Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου «Ο Νικόλαος Γ. Πολίτης και το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας, Αθήνα 2012: Ακαδημία Αθηνών, Κέντρο Έρευνας Ελληνικής Λαογραφίας, τομ. 1 , σ. 543 - 560.
15. «Επαναχρήσεις και επαναπροσεγγίσεις αρχειακού υλικού προφορικής ιστορίας. Το παράδειγμα ενός corpus ιστοριών ζωής ασημουργών», Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου με θέμα Γεφυρώνοντας τις γενιές: διεπιστημονικότητα και αφηγήσεις ζωής στον 21ο αιώνα, Προφορική ιστορία και άλλες βιο - ιστορίες (Βόλος, 24 - 26 Μαϊου, 2012) e-book, Βόλος 2013: Ένωση Προφορικής Ιστορίας, σ. 545 = 553 (www.epi.uth.gr ).
16. Το 'αόρατο' πεδίο του γυναικείου εργατικού δυναμικού σε τρία χωριά του Ζαγοριού, On line Περιοδικό «Ο κόσμος της εργασίας», 1(2013), σ. 27 - 32, http://kosmos-ergasias.unit.uoi.gr/
17. "Γεννήθηκε ο Γκρας», Το έθιμα και οι τελετές της γέννησης και βάφτισης από τη σκοπιά του φύλου, Επιστημονική Επετηρίδα «Δωδώνη» του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων , τ.38 ( 2008 - 2013 ), Ιωάννινα, σσ. 363 - 383.
18. Μπάδα Κωνσταντίνα, Η ιστορία και η μνήμη του κόσμου της χειροτεχνικής εργασίας στον ορεινό χώρο. Ασημουργοί και έργα, Πρακτικά Συνεδρίου με θέμα: Τοπικές κοινωνίες στον θαλάσσιο και ορεινό χώρο στα νότια Βαλκάνια, 18 ος -19 ος αι. Τμήμα Ιστορίας Ιόνιου Πανεπιστήμιου στη μνήμη της Εύης Ολυμπίτου (24-25 M α?ου 2012)., 2014, σ. 53 - 68.
19. «Following the pilgrims of the past time to their journey to Jerusalem", In Anna Trono, Marco Leo Imperiale e Giuseppe Marella (eds), Walking towards Jerusalem: Cultures, economies and territories, Unicersita Del Salento, Dipartimento Beni Cultura Publicazioni, V. 52, Galatina - Lecce, 2014: Mario Congedo Editore pp 145 - 152.
20. «Σιωπές και μνήμες της πόλης των Ιωαννίνων για τη δεκαετία του '40»,
στο
Μπούσχοτεν Ρκίκη Βαν, Τ. Βερβενιώτη, Δ. Λαμπροπούλου, Μούλιου Μάρχλεν
Χαντζαρούλα Ποθητή (επιμ., Η μνήμη αφηγείται την πόλη. Προφορική
ιστορία και μνήμη του αστικού χώρου, Αθήνα 2016: Πλέθρον σ. 229 - 247).
21. «Από τα «μοδιστρόνια» και τις «μοδιστρούλες»,στις μοδίστρες δασκάλες και πάλι πίσω», Ο κόσμος της εργασίας 2 ( 2015), σ. 43 - 53 ( http://kosmos-ergasias.unit.uoi.gr/ ).
22. "Cultural Actions and Reactions of Localities. The Case of the Mountain
Villages of Tzoumerka in Greece of Crisis", Ethnologia Balkanika 19 (2016), pp 137 - 149.