Διεύθυνση:
Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 45110 Δουρούτη, Iωάννινα
Τηλ.:26510 05962
Fax:26510 05086
e-mail: adamopoulou@uoi.gr
ΣΠΟΥΔΕΣ
ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ
CV (English)

ΜΑΘΗΜΑΤΑ


ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

H ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΑΙΩΝΑ II

 
ΠεριγραφH μαθHματος ΒιβλιογραφIα
ΘεματικEς περιοχEς διαλEξεων ΧρHσιμες συνδEσεις
 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Alberro Al. & Buchmann S., Art After Conceptual Art, The MIT Press 2006.

  • Alberro Al. & Stimson Bl. (eds), Conceptual Art. A Critical Anthology, The MIT Press 2000.

  • Alberro Al., Conceptual Art and the Politics of Publicity, The MIT Press 2004.

  • Bürger P., Theory of the Avant-Garde, trans. Michael Shaw, University of Minnesota Press 1984.

  • Calinescu M., Πέντε Όψεις της Νεωτερικότητας: Μοντερνισμός, Πρωτοπορία, Παρακμή, Κιτς, Μεταμοντερνισμός, μτφρ. Ανδρέας Παππάς, Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, Αθήνα 2011.

  • Crowther P., The Language of 20th Century Art. A Conceptual History, Yale University Press 1997.

  • Ferrer M., Colas-Adler M. (eds.), Ομάδες, κινήματα, τάσεις της σύγχρονης τέχνης μετά το 1945, μετ. Μ. Καραγιάννη, Αθήνα 1991.

  • Fineberg J., Art since 1940. Strategies of Being, Λονδίνο, Laurence King Publishing, 2000.

  • Grau O. (ed.), MediaArtHistories, The MIT Press 2007.

  • Greenberg Cl., The Collected Essays and Criticism. Vol. I: Perceptions and Judgements, 1939-1944, Vol. II: Arrogant Purpose, 1945-1949, Chicago 1986.

  • Greene R., Internet art, Thames & Hudson 2004.

  • Guilbaut S., How New York Stole the Idea of Modern Art. Abstract Expressionism, Freedom, and the Cold War, trans. Arthur Goldhammer, Τhe University of Chicago Press 1985.

  • Guilbaut S. (ed.), Reconstructing Modernism. Art in New York, Paris and Montreal 1945-1964, The MIT Press 1992.

  • Joselit D., American Art since 1945, Thames & Hudson 2003

  • Krauss R., Passages in Modern Sculpture, Τhe MIT Press, 1990.

  • Krauss R., Bois Y.-A., Buchloh B., Foster H., Art Since 1900. Modernism, Antimodernism, Postmodernism, Thames & Hudson 2005.

  • Lippard L., Pop Art, Thames & Hudson 1991.

  • Lucie-Smith Ed., Movements in Art since 1945, Nέα Υόρκη 1989.

  • Lyotard J.-Fr., The Postmodern Condition : A Report on Knowledge, trans. Geoff Bennington, University of Minnesota Press 1984.

  • Meigh-Andrews Ch., A History of Video Art: The Development of Form and Function, Berg Publishers 2006.

  • Paul Chr., Digital art, Thames & Hudson 2003.

  • Poggioli R., The Theory of the Avant-Garde, Harper & Row 1968.

  • Pollock Gr., Vision and Difference, Routledge 1988.

  • Popper Fr., From Technological to Digital Art, The MIT Press 2007.

  • Rush M., New Media in Late 20th-Century Art, Thames & Hudson 1999.

  • Rush M., Video Art, Thames & Hudson 2007.

  • Saunders Fr. St., The Cultural Cold War, The New Press 1999.

  • Stallabrass J., Art Incorporated: The Story of Contemporary Art, Oxford University Press 2005.

  • Stallabrass J., High Art Lite: The Rise and Fall of Young British Art, Verso 2006.

  • Stallabrass J., Internet Art: The Online Clash of Culture and Commerce, Tate 2003.

  • Stangos N. (ed.), Concepts of Modern Art. From Fauvism to Postmodernism, Thames & Hudson 1994.

  • Velthius O., Talking Prices, Symbolic Meaning of Prices on the Market for Contemporary Art, Princeton University Press 2007.

  • Wellmer A., The Persistence of Modernity: Essays on Aesthetics, Ethics and Postmodernism, The MIT Press 1991.

  • Wood P., Conceptual Art, Delan Greenridge Editions 2002.

  • Χαραλαμπίδης Α., Η τέχνη του εικοστού αιώνα, τόμ. ΙΙΙ, Η μεταπολεμική περίοδος, University Studio Press 1995.