ΒρίσκΡστΡ Ρδώ: Β» ΑρχικΞ� Β» ΕκπαίδΡυση
    Ιατρικές Ξ₯πηρΡσίΡς
  ΣύνδΡσμοι
  Επικοινωνία
  Ξ‘Ξ½Ξ±ΞΊΞΏΞΉΞ½ΟŽΟƒΞ΅ΞΉΟ‚
  Ξ•ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Πρόγραμμα
 
   
ΕκπαίδΡυση Ξ³ΞΉΞ± ΡιδίκΡυση στην Αιματολογία

Στους Ξ΅ΞΉΞ΄ΞΉΞΊΞ΅Ο…ΟŒΞΌΞ΅Ξ½ΞΏΟ…Ο‚ παρέχονται πολλαπλές ΡκπαιδΡυτικές ΡυκαιρίΡς ΟŒΟ€Ο‰Ο‚: καθημΡρινΞ� διδακτικΞ� ΙατρικΞ� Ξ΅Ο€Ξ―ΟƒΞΊΞ΅ΟˆΞ·, ΡτΞ�σιο Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ο€ΟΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ± ΞΌΞ΅ πλούσια συμμΡτοχΞ� προσκΡκλημένων ΞΏΞΌΞΉΞ»Ξ·Ο„ΟŽΞ½, υποχρΡωτικΞ� παρακολούθηση του 2Ρτούς ΡκπαιδΡυτικού προγράμματος της ΕλληνικΞ�Ο‚ ΑιματολογικΞ�Ο‚ ΕταιρΡίας, http://www.eae.gr/new2/index.asp (web-based), το σχολΡίο Αιματολογίας του Ιδρύματος της ΕλλληνικΞ�Ο‚ ΑιματολογικΞ�Ο‚ ΕταιρΡίας (http://idelhema.gr/), βιβλιογραφικές παρουσιάσΡις, συμμΡτοχΞ� σΡ Ρθνικά ΞΊΞ±ΞΉ διΡθνΞ� σΡμινάρια ΞΊΞ±ΞΉ συνέδρια, ΞΊΞ±ΞΉ Ξ΅Ξ½Ξ΅ΟΞ³ΟŒΟ‚ συμμΡτοχΞ� σΡ κλινικές δοκιμές που διΡξάγονται στην κλινικΞ�.
ΜΡ ΟƒΞΊΞΏΟ€ΟŒ την Ρνίσχυση της ΡκπαιδΡυτικΞ�Ο‚ διαδικασίας ΞΊΞ±ΞΉ την Ρμπέδωση  Ξ³Ξ½ΟŽΟƒΞ΅Ο‰Ξ½ ΞΊΞ±ΞΉ ΞΉΞΊΞ±Ξ½ΞΏΟ„Ξ�των που αποκτούν κατά τη διάρκΡια της 4Ρτους ΡκπαίδΡυσΞ�Ο‚ τους, διΡνΡργούνται Ξ±Ξ½Ξ¬ 4ΞΌΞ·Ξ½ΞΏ ΡξΡταστικές δοκιμασίΡς των ΡιδικΡυομένων ΞΉΞ±Ο„ΟΟŽΞ½ της κλινικΞ�Ο‚. Οι ΡξΡτάσΡις γίνονται το δΡύτΡρο δΡκαπΡνθΞ�μΡρο των μηνών Ιανουαρίου, ΞœΞ±ΞΞΏΟ… ΞΊΞ±ΞΉ ΣΡπτΡμβρίου.

Ξ— ΠανΡπιστημιακΞ� ΑιματολογικΞ� ΚλινικΞ� Ιωαννίνων ακολουθΡί τις συστάσΡις της Ξ•Ο…ΟΟ‰Ο€Ξ±ΟŠΞΊΞ�Ο‚ ΑιματολογικΞ�Ο‚ ΕταιρΡίας ΞΊΞ±ΞΉ της ΕλληνικΞ�Ο‚ ΑιματολογικΞ�Ο‚ ΕταιρΡίας Ξ³ΞΉΞ± ΞΌΞΉΞ± Ρναρμονισμένη βασικΞ� ΡκπαίδΡυση Ξ³ΞΉΞ± την Ξ±Ο€ΟŒΞΊΟ„Ξ·ΟƒΞ· της Ξ΅ΞΉΞ΄ΞΉΞΊΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ±Ο‚ της Αιματολογίας.

΀ο διαβατΞ�ριο του Ξ‘ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΟŒΞ³ΞΏΟ… Ρίναι ΞΌΞΉΞ± ΡξατομικΡυμένη πΡριγραφΞ� ΞΌΞΉΞ±Ο‚ σφαιρικΞ�Ο‚ αιματολογικΞ�Ο‚ ΡκπαίδΡυσης που έχΡι προταθΡί Ξ±Ο€ΟŒ διάφορΡς Ρθνικές ΞΊΞ±ΞΉ διΡθνΡίς ΡταιρΡίΡς ΞΊΞ±ΞΉ οργανισμούς. Ξ— Ο€ΟΟŽΟ„Ξ· έκδοση δημοσιΡύθηκΡ το 2005.


ΔιαβατΞ�ριο Ξ‘ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΟŒΞ³ΞΏΟ… – 1Ξ· έκδοση στα Ρλληνικά

ΔιαβατΞ�ριο Ξ‘ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΟŒΞ³ΞΏΟ… – 1Ξ· έκδοση στα αγγλικά

΀ο 2011 Ξ­Ξ³ΞΉΞ½Ξ΅ Ξ±Ξ½Ξ±ΞΈΞ΅ΟŽΟΞ·ΟƒΞ· της 1Ξ·Ο‚ έκδοσης. ΀ο ΔιαβατΞ�ριο του Ξ‘ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΟŒΞ³ΞΏΟ…Β  δημιουργΞ�ΞΈΞ·ΞΊΞ΅ ΞΊΞ±ΞΉ ανανΡώθηκΡ ΞΌΞ΅ ΞΌΞΉΞ± διαδικασία Ξ±Ο€ΟŒ τη βάση προς την κορυφΞ� ΞΊΞ±ΞΉ τη συμμΡτοχΞ� Ρθνικών Ξ±ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ΅Ο„Ξ±ΞΉΟΞ΅ΞΉΟŽΞ½ της Ξ•Ο…ΟΟŽΟ€Ξ·Ο‚, συμπΡριλαμβανομένης ΞΊΞ±ΞΉ της ΕλληνικΞ�Ο‚ ΑιματολογικΞ�Ο‚ ΕταιρΡίας.

ΔιαβατΞ�ριο Ξ‘ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΟŒΞ³ΞΏΟ… – 2Ξ· έκδοση στα αγγλικά



ΕκπαίδΡυση Ξ¦ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½ ΙατρικΞ�Ο‚

Ξ‘) ΚλινικΞ� Άσκηση Ξ¦ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½ 4ΞΏΟ… ΞˆΟ„ΞΏΟ…Ο‚ ΙατρικΞ�Ο‚

Ξ— ΑιματολογικΞ� ΚλινικΞ� υποδέχΡται Ξ³ΞΉΞ± κλινικΞ� ΡκπαίδΡυση στο Ξ³Ξ½Ο‰ΟƒΟ„ΞΉΞΊΟŒ αντικΡίμΡνο της Νοσολογίας 4ΡτΡίς φοιτητές της ΙατρικΞ�Ο‚ ΣχολΞ�Ο‚ Ιωαννίνων σΡ ομάδΡς 6-12 Ξ±Ο„ΟŒΞΌΟ‰Ξ½ Ξ³ΞΉΞ± χρονικΞ� διάρκΡια 4 Ρβδομάδων. ΞšΞ±Ο„Ξ¬ την πΡρίοδο Ξ±Ο…Ο„Ξ� της κλινικΞ�Ο‚ ΡκπαίδΡυσης, ΞΏΞΉ φοιτητές παρακολουθούν ΞΊΞ±ΞΉ συμμΡτέχουν στο κλινικό Ο€ΟΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ± της κλινικΞ�Ο‚ Ξ±Ο€ΟŒ τις 8:30 έως τις 12:00.
΀ο Ο€ΟΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ± έχΡι ως ΡξΞ�Ο‚:
8:30 έως 10:00, παρακολούθηση της κλινικΞ�Ο‚ Ρργασίας των ΡιδικΡυομένων ΞΉΞ±Ο„ΟΟŽΞ½ σΡ κυκλικΞ� προσάρτηση ΞΊΞ±ΞΉ Ξ±Ξ½Ξ¬ Ρβδομάδα ΡναλλαγΞ� Ο€ΟΞΏΟƒΟŽΟ€Ο‰Ξ½.

10:00 – 10:45 (ΔΡυτέρα, ΀ρίτη & Πέμπτη): Ριδικά ΡκπαιδΡυτικά ΞΌΞ±ΞΈΞ�ματα ΡισαγωγΞ�Ο‚ στην κλινικΞ� νοσολογία & πράξη, διδάσκονται σΡ ομάδΡς των 4 Ξ±Ο„ΟŒΞΌΟ‰Ξ½ & την ΠαρασκΡυΞ�, ΡισαγωγΞ� στην κλινικΞ� προσέγγιση Ξ±ΟƒΞΈΞ΅Ξ½ΟŽΞ½ ΞΊΞ±ΞΉ διδακτικΞ� παρουσίαση-συ΢Ξ�τηση Ο€Ξ΅ΟΞΉΟƒΟ„Ξ±Ο„ΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ±ΟƒΞΈΞ΅Ξ½ΟŽΞ½.

11:00 – 12:00 παρακολούθηση κλινικΞ�Ο‚ συ΢Ξ�τησης ΞΊΞ±ΞΉ Ξ΅Ο€Ξ―ΟƒΞΊΞ΅ΟˆΞ·Ο‚ της κλινικΞ�Ο‚

ΞœΞ΅Ο„Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Πρόγραμμα ΚλινικΞ�Ο‚

΀ο Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ο€ΟΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ± του έτους 2012-13


΀ο Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ο€ΟΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ± του έτους 2011-12


΀ο Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ο€ΟΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ± του έτους 2010-11



Ξ’) Ξ•Ο€ΞΉΞ»Ξ΅Ξ³ΟŒΞΌΞ΅Ξ½ΞΏ μάθημα 5ΞΏ έτους  «ΛΕΞ₯Ξ§Ξ‘Ξ™ΞœΞ™Ξ•Ξ£Β»
ΞœΟ€ΞΏΟΞΏΟΞ½ Ξ½Ξ± το παρακολουθΞ�σουν 5-20 φοιτητές Ξ™' ΡξαμΞ�Ξ½ΞΏΟ… που ΞΈΞ± το Ρπιλέξουν.

Ξ₯πΡύθυνος ΜαθΞ�ματος
: ΕυάγγΡλος ΞœΟ€ΟΞΉΞ±ΟƒΞΏΟΞ»Ξ·Ο‚
ΔιδάσκοντΡς
: ΕυάγγΡλος ΞœΟ€ΟΞΉΞ±ΟƒΞΏΟΞ»Ξ·Ο‚, Ελένη Καψάλη, ΕλΡυθΡρία Χατ΢ημιχαΞ�Ξ», Ξ“ΞΉΟŽΟΞ³ΞΏΟ‚ Βαρθολομάτος, ΑγγΡλικΞ� Δασούλα


Ύλη ΞΌΞ±ΞΈΞ�ματος

΀ο μάθημα πΡριλαμβάνΡι 18 ΡκπαιδΡυτικές ΟŽΟΞ΅Ο‚ Ξ±Ο€ΟŒ τις οποίΡς ΞΏΞΉ μισές αφορούν διαλέξΡις ΞΊΞ±ΞΉ διδακτικά videos ΞΊΞ±ΞΉ ΞΏΞΉ Ο…Ο€ΟŒΞ»ΞΏΞΉΟ€Ξ΅Ο‚ ΡργαστΞ�ριο, κλινικΞ� ΡμπΡιρία ΞΊΞ±ΞΉ βιβλιογραφικΞ� Ξ±Ξ½Ξ±ΟƒΞΊΟŒΟ€Ξ·ΟƒΞ·. ΜΡ την παρακολούθηση του ΞΌΞ±ΞΈΞ�ματος ΡπιλογΞ�Ο‚ "ΛΡυχαιμίΡς" ΞΏΞΉ φοιτητές του 5ΞΏΟ… έτους ΞΈΞ± έχουν την Ρυκαιρία Ξ½Ξ± γνωρίσουν ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± αποκτΞ�σουν βασικές Ξ΄Ξ΅ΞΎΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ΅Ο‚ χΡιρισμού του πιο χαρακτηριστικού αιματολογικού καρκίνου που ΟƒΟ…Ξ½ΞΏΟˆΞ―ΞΆΞ΅ΞΉ ιδιαίτΡρα λΡπτΞ� κλινικΞ� διαχΡίριση ανοσοκατασταλμένων Ξ±ΟƒΞΈΞ΅Ξ½ΟŽΞ½ που αντιμΡτωπί΢ονται σΡ ΞΌΞΉΞ± παρατΡταμένη λΡπτΞ� ισορροπία κινδύνων. Θα έχουν Ρπίσης την Ρυκαιρία Ξ½Ξ± Ξ±Ξ½Ξ±ΞΊΞ΅Ο†Ξ±Ξ»Ξ±ΞΉΟŽΟƒΞΏΟ…Ξ½ ΞΏΟ…ΟƒΞΉΟŽΞ΄Ξ΅ΞΉΟ‚ Ξ³Ξ½ΟŽΟƒΞ΅ΞΉΟ‚ μοριακΞ�Ο‚ βιολογίας ΞΊΞ±ΞΉ βιολογίας Ξ±ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΞΊΟŽΞ½ καρκίνων ΞΊΞ±ΞΈΟŽΟ‚ Ρπίσης ΞΊΞ±ΞΉ κλινικΞ� φαρμακολογία των Ο‡Ξ·ΞΌΞ΅ΞΉΞΏΞΈΞ΅ΟΞ±Ο€Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΟŽΞ½. ΀έλος ΞΈΞ± Ρξοικωθούν ΞΌΞ΅ Ο‡Ξ΅ΞΉΟΞΉΟƒΞΌΟŒ του μικροσκοπίου ΞΊΞ±ΞΉ την βασικΞ� «ανάγνωση» Ρπιχρίσματος αίματος ΞΊΞ±ΞΉ μυΡλού, την ιατρικΞ� των μΡταγγίσΡων, ΞΊΞ±ΞΉ ΞΈΞ± κατανοΞ�σουν βασικές αρχές συνΡργατικΞ�Ο‚ κλινικΞ�Ο‚ έρΡυνας ΞΊΞ±ΞΉ βασικές αρχές αλλογΡνούς ΞΌΞ΅Ο„Ξ±ΞΌΟŒΟƒΟ‡Ξ΅Ο…ΟƒΞ·Ο‚ Ξ±ΞΉΞΌΞΏΟ€ΞΏΞΉΞ·Ο„ΞΉΞΊΟŽΞ½ κυττάρων.

ΞœΞ­ΟƒΞ± Ξ±Ο€ΟŒ αυτά τα ΞΌΞ±ΞΈΞ�ματα ΞΏΞΉ φοιτητές ΞΈΞ± αποκτΞ�σουν ΞΏΟ…ΟƒΞΉΟŽΞ΄Ξ΅ΞΉΟ‚ βασικές Ξ³Ξ½ΟŽΟƒΞ΅ΞΉΟ‚ παθοφυσιολογίας Ξ½Ξ΅ΞΏΟ€Ξ»Ξ±ΟƒΞΉΟŽΞ½ του λΡυκοκυττάρου αλλά ΞΊΞ±ΞΉ πρακτικές ιατρικές Ξ΄Ξ΅ΞΎΞΉΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ΅Ο‚ διαχΡίρισης Ξ΅Ξ½ΟŒΟ‚ ΡξαιρΡτικά ΡπιθΡτικού Ξ½ΞΏΟƒΞ�ματος που μπορΡί Ξ½Ξ± προσβάλΡι κάθΡ ηλικία ΞΊΞ±ΞΉ το οποίο, Ξ΅Ο†ΟŒΟƒΞΏΞ½ διαγνωσθΡί σωστά ΞΊΞ±ΞΉ αντιμΡτωπισθΡί lege artis, μπορΡί Ξ½Ξ± ιαθΡί σΡ ΟƒΞ·ΞΌΞ±Ξ½Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ο€ΞΏΟƒΞΏΟƒΟ„ΟŒ Ξ±ΟƒΞΈΞ΅Ξ½ΟŽΞ½.

ΞœΞ΅Ο„Ξ¬ το πέρα του ΞΌΞ±ΞΈΞ�ματος ΞΏΞΉ φοιτητές ΞΈΞ± έχουν αναπτύξΡι ΞΉΞΊΞ±Ξ½ΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ΅Ο‚ Ξ½Ξ± μπορούν:

  1. Να παίρνουν ΞΉΞ±Ο„ΟΞΉΞΊΟŒ ΞΉΟƒΟ„ΞΏΟΞΉΞΊΟŒ ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± αναγνωρί΢ουν την κλινικΞ� Ρικόνα
  2. Να αναγνωρί΢ουν την αιματολογικΞ� Ρικόνα της λΡυχαιμίας στο ΞΌΞΉΞΊΟΞΏΟƒΞΊΟŒΟ€ΞΉΞΏ
  3. Να διαχΡιρί΢ονται ΞΌΞ΅ δέουσα προσοχΞ� την κλινικΞ� προσέγγιση λΡυχαιμικού ασθΡνούς
  4. Να μπορούν Ξ½Ξ± Ξ΅Ο†Ξ±ΟΞΌΟŒΟƒΞΏΟ…Ξ½ μυΡλικΞ� Ξ±Ξ½Ξ±ΟΟΟŒΟ†Ξ·ΟƒΞ· ΞΊΞ±ΞΉ ΞΌΟ…Ξ΅Ξ»ΟŒΞ³ΟΞ±ΞΌΞΌΞ±
  5. Να αποκτΞ�σουν βασικΞ� ΡμπΡιρία σΡ Ξ΅Ο†Ξ±ΟΞΌΞΏΞΆΟŒΞΌΞ΅Ξ½Ξ΅Ο‚ διαγνωστικές μοριακές τΡχνικές
  6. Να έχουν ΡξοικΡιωθΡί ΞΌΞ΅ τις βασικές έννοιΡς της καρκινογένΡσης ΞΊΞ±ΞΉ των Ξ΅Ο†Ξ±ΟΞΌΞΏΞΆΟŒΞΌΞ΅Ξ½Ο‰Ξ½ μοριακών Ο„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŽΞ½
  7. Να μπορούν Ξ½Ξ± Ξ³ΟΞ¬ΟˆΞΏΟ…Ξ½ κάτω Ξ±Ο€ΟŒ διδακτικΞ� ΡπιτΞ�ρηση Ξ²Ξ±ΟƒΞΉΞΊΟŒ σχΞ�ΞΌΞ± χημΡιοθΡραπΡίας ΞΊΞ±ΞΉ Ξ½Ξ± ΡπιμΡληθούν τη χορΞ�Ξ³Ξ·ΟƒΞ� της
  8. Να διαχΡιριστούν μΡτάγγιση αίματος ΞΊΞ±ΞΉ αιμοπΡταλίων
  9. Να ανα΢ητούν έγκυρη βιβλιογραφικΞ� πληροφορία
  10. Να συ΢ητούν ΞΌΞ΅ τον ασθΡνΞ� ΞΊΞ±ΞΉ την οικογένΡια Ξ³ΞΉΞ± συγκΡκριμένη μορφΞ� λΡυχαιμίας Β Β 

Ξ Ξ±ΟΞ±Ξ΄ΟŒΟƒΞ΅ΞΉΟ‚ (ΔιαλέξΡις/videos): 9 ΟŽΟΞ΅Ο‚
  1. Επιδημιολογία & Ο„Ξ±ΞΎΞΉΞ½ΟŒΞΌΞ·ΟƒΞ· Ξ›Ξ΅Ο…Ο‡Ξ±ΞΉΞΌΞΉΟŽΞ½ κατά το σύστημα του WHO: 1 ώρα
  2. Μοριακοί μηχανισμοί λΡυχαιμογένΡσης: 1 ώρα
  3. Διάγνωση ΛΡυχαιμίας/το Ξ»Ξ΅Ο…Ο‡Ξ±ΞΉΞΌΞΉΞΊΟŒ κύτταρο: μορφολογικά στοιχΡία πΡριφΡρικού αίματος ΞΊΞ±ΞΉ μυΡλού: 1 ώρα
  4. Ξ•Ο†Ξ±ΟΞΌΞΏΞΆΟŒΞΌΞ΅Ξ½Ξ΅Ο‚ κυτταρογΡνΡτικές ΞΊΞ±ΞΉ μοριακές αναλύσΡις: ΞΊΞ±ΟΟ…Ο„ΟŒΟ„Ο…Ο€ΞΏΟ‚, qPCR, Ρλάχιστη Ο…Ο€ΞΏΞ»Ξ΅ΞΉΟ€ΟŒΞΌΞ΅Ξ½Ξ· Ξ½ΟŒΟƒΞΏΟ‚: 1 ώρα
  5. Παρακολούθηση videos Ο„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŽΞ½ ορθΞ�Ο‚ φλΡβοκέντησης, οστΡομυΡλικΞ�Ο‚ Ξ²ΞΉΞΏΟˆΞ―Ξ±Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ μυΡλικΞ�Ο‚ Ξ±Ξ½Ξ±ΟΟΟŒΟ†Ξ·ΟƒΞ·Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ τοποθέτησης κΡντρικΞ�Ο‚ φλΡβικΞ�Ο‚ γραμμΞ�Ο‚.
  6. Ξ˜Ξ΅ΟΞ±Ο€Ξ΅Ο…Ο„ΞΉΞΊΞ� προσέγγιση ΞΊΞ±ΞΉ Ρπιλογές: 1 ώρα
  7. Ενημέρωση ΞΊΞ±ΞΉ παρακολούθηση ασθΡνούς: 1 ώρα
  8. ΑλλογΡνΞ�Ο‚ ΞœΞ΅Ο„Ξ±ΞΌΟŒΟƒΟ‡Ξ΅Ο…ΟƒΞ· Αρχέγονων Ξ‘ΞΉΞΌΞΏΟ€ΞΏΞΉΞ·Ο„ΞΉΞΊΟŽΞ½ κυττάρων: βασικές αρχές, ΡνδΡίξΡις ΞΊΞ±ΞΉ διαδικασία: 1
  9. ΚλινικΞ� ΞΊΞ±ΞΉ μΡταφραστικΞ� έρΡυνα, διΡθνΞ� ΡρΡυνητικά δίκτυα: 1 ώρα
ΕργαστΞ�ριο: 3.5 ΟŽΟΞ΅Ο‚
  1. ΕκπαιδΡυτικΞ� ΡπίδΡιξη ΞΌΞΉΞΊΟΞΏΟƒΞΊΟŒΟ€Ξ·ΟƒΞ·Ο‚: 8-10 Ρπιχρίσματα λΡυχαιμίας, 30' Ξ³ΞΉΞ± κάθΡ φοιτητΞ�
  2. ΕκπαιδΡυτικΞ� ΡπίδΡιξη κυτταρομΡτρίας ροΞ�Ο‚ σΡ δΡίγματα οξΡίας λΡυχαιμίας: σΡ ομάδΡς 2- 3 Ο†ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½, 2 ΟŽΟΞ΅Ο‚
  3. ΕκπαιδΡυτικΞ� ΡπίδΡιξη διαδικασίας biobanking δΡιγμάτων Ξ±ΟƒΞΈΞ΅Ξ½ΟŽΞ½, PCR χιμαιρικού μΡταγράφου BCR/ABL: σΡ ομάδΡς 3 Ο†ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½ 1 ώρα
ΚλινικΞ�: 3.5 ΟŽΟΞ΅Ο‚
  1. Παρακολούθηση διαγνωστικού ΞΊΞ±ΞΉ θΡραπΡυτικού κλινικού χΡιρισμού Ξ±ΟƒΞΈΞ΅Ξ½ΟŽΞ½ ΞΌΞ΅ οξΡία λΡυχαιμία
  2. ΣυμμΡτοχΞ� σΡ ΡκτέλΡση οστΡομυΡλικΞ�Ο‚ Ξ²ΞΉΞΏΟˆΞ―Ξ±Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ μυΡλικΞ�Ο‚ Ξ±Ξ½Ξ±ΟΟΟŒΟ†Ξ·ΟƒΞ·Ο‚
  3. ΕπίδΡιξη μΡλέτη μυΡλογράμματος
  4. ΣυμμΡτοχΞ� σΡ προΡτοιμασία ΞΊΞ±ΞΉ χορΞ�γηση κυτταροτοξικΞ�Ο‚ χημΡιοθΡραπΡίας ΞΊΞ±ΞΉ υπομΡθυλιωτικΞ�Ο‚ θΡραπΡίας
ΒιβλιογραφικΞ� Παρουσίαση: 2 ΟŽΟΞ΅Ο‚
ΞŸΞΌΞ¬Ξ΄Ξ΅Ο‚ 2-5 Ο†ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½ ΞΈΞ± παρουσιάσουν Ξ­Ξ½Ξ± Ο€ΟΟŒΟƒΟ†Ξ±Ο„ΞΏ άρθρο δημοσιΡυμένο σΡ μΡί΢ον ΞΉΞ±Ο„ΟΞΉΞΊΟŒ Ο€Ξ΅ΟΞΉΞΏΞ΄ΞΉΞΊΟŒ

Σύνολο ΡκπαιδΡυτικΞ�Ο‚ Ξ±Ο€Ξ±ΟƒΟ‡ΟŒΞ»Ξ·ΟƒΞ·Ο‚: 18 ΟŽΟΞ΅Ο‚

Εξέταση:

Ξ— Ρξέταση Ρίναι προφορικΞ� ΞΊΞ±ΞΉ γίνΡται Ξ±Ο€ΟŒ το σύνολο της ομάδος των Ξ΅ΞΊΟ€Ξ±ΞΉΞ΄Ξ΅Ο…Ο„ΟŽΞ½ πάνω σΡ διδαχθέντα θέματα. ΞšΟΞ―Ξ½Ξ΅Ο„Ξ±ΞΉ Ξ· συμμΡτοχΞ� στο μάθημα, Ξ· ΡπίδΡιξη κλινικΞ�Ο‚ Ο…Ο€Ξ΅Ο…ΞΈΟ…Ξ½ΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ±Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ Ρνδιαφέροντος ΞΊΞ±ΞΉ Ξ· ΞΊΞ±Ο„Ξ±Ξ½ΟŒΞ·ΟƒΞ· Ξ²Ξ±ΟƒΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ±ΟΟ‡ΟŽΞ½ ΞΊΞ±Ο„Ξ±Ξ½ΟŒΞ·ΟƒΞ·Ο‚ ΞΊΞ±ΞΉ κλινικΞ�Ο‚ διαχΡίρισης λΡυχαιμίας ΞΊΞ±ΞΉ Ο„Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΉΞΊΟŽΞ½

Ξ”ΞΉΞ΄Ξ±ΞΊΟ„ΞΉΞΊΟŒ Σύγγραμμα:

Στους φοιτητές ΞΈΞ± χορηγούνται σΡ ηλΡκτρονικΞ� μορφΞ� όλο το διδαχθέν Ο…Ξ»ΞΉΞΊΟŒ του ΞΌΞ±ΞΈΞ�ματος  ΞΊΞ±ΞΉ συμπληρωματικά ΡγχΡιρίδιο Ο€ΟΟŒΟƒΟ†Ξ±Ο„Ξ·Ο‚ έκδοσης.

Ξ¦ΟŒΟΟ„ΞΏΟ‚ Ρργασίας Ο†ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½: Σύνολο: 25 ΟŽΟΞ΅Ο‚
Ξ Ξ±ΟΞ±Ξ΄ΟŒΟƒΞ΅ΞΉΟ‚: 9 ΟŽΟΞ΅Ο‚
Άσκηση: 7 ΟŽΟΞ΅Ο‚
Εργασία: 2 ΟŽΟΞ΅Ο‚
ΑτομικΞ� μΡλέτη: 6 ΟŽΟΞ΅Ο‚
ΕξΡτάσΡις: 1 ώρα


ΕκπαίδΡυση Ο†ΞΏΞΉΟ„Ξ·Ο„ΟŽΞ½ τμΞ�ματος Ξ’ΞΉΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ•Ο†Ξ±ΟΞΌΞΏΞ³ΟŽΞ½ ΞΊΞ±ΞΉ Ξ€Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΟŽΞ½ του ΠανΡπιστημίου Ιωαννίνων


΀ο Ξ•ΟΞ΅Ο…Ξ½Ξ·Ο„ΞΉΞΊΟŒ Ξ‘ΞΉΞΌΞ±Ο„ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΞΊΟŒ ΕργαστΞ�ριο της ΚλινικΞ�Ο‚ προσφέρΡι την Ξ΄Ο…Ξ½Ξ±Ο„ΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ± πραγματοποίησης ΔιπλωματικΞ�Ο‚ Εργασίας σΡ Ο„Ξ΅Ξ»Ξ΅ΞΉΟŒΟ†ΞΏΞΉΟ„ΞΏΟ…Ο‚ φοιτητές του τμΞ�ματος Ξ’ΞΉΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΞΊΟŽΞ½ Ξ•Ο†Ξ±ΟΞΌΞΏΞ³ΟŽΞ½ ΞΊΞ±ΞΉ Ξ€Ξ΅Ο‡Ξ½ΞΏΞ»ΞΏΞ³ΞΉΟŽΞ½ του ΠανΡπιστημίου Ιωαννίνων.

Διπλωματικές ΡργασίΡς που έχουν διΡκπΡραιωθΡί στο Ξ΅ΟΞ΅Ο…Ξ½Ξ·Ο„ΞΉΞΊΟŒ ΡργαστΞ�ριο της κλινικΞ�Ο‚ :

Όνομα ΦοιτητΞ�/τριας ΀ίτλος ΔιπλωματικΞ�Ο‚ ΗμΡρομηνία παρουσίασης
ΓΡωργία-Ιωάννα ΞšΞ±ΟΟ„Ξ¬Ξ»ΞΏΟ… ΞœΞ΅Ξ»Ξ­Ο„Ξ· της κατάστασης μΡθυίωσης των γονιδίων propyl-4
hydroxylases (P4H) σΡ αιματολογικές ΞΊΞ±ΞΊΞΏΞ�θΡιΡς
11 Ιουλίου 2012
ΞšΟ‰Ξ½ΟƒΟ„Ξ±Ξ½Ο„Ξ―Ξ½ΞΏΟ‚ ΒαρδΞ�Ο‚    Ξ‘Ο€ΞΏΞΌΟŒΞ½Ο‰ΟƒΞ· πλασματοκυττάρων Ξ±Ο€ΟŒ ΞΌΟ…Ξ΅Ξ»ΟŒ των ΞΏΟƒΟ„ΟŽΞ½ ΞΌΞ΅ τη μέθοδο των magnetic beads 14 ΝοΡμβρίου 2012
ΞŸΞΉΞΊΞΏΞ½ΟŒΞΌΞΏΟ… ΓΡωργία    Ξ‘Ο€ΞΏΞΌΟŒΞ½Ο‰ΟƒΞ· CD34+ κυττάρων Ξ±Ο€ΟŒ Ο€Ξ΅ΟΞΉΟ†Ξ΅ΟΞΉΞΊΟŒ Ξ±Ξ―ΞΌΞ± Ξ� ΞΌΟ…Ξ΅Ξ»ΟŒ των ΞΏΟƒΟ„ΟŽΞ½ ΞΌΞ΅ τη μέθοδο των magnetic beads 15 Ιανουαρίου 2014



 

 

 

Χάρτης ΠανΡπιστημιούπολης

 


 

  ΙατρικΞ� ΣχολΞ�
ΠανΡπιστΞ�ΞΌΞΉΞΏ Ιωαννίνων
ΠανΡπιστημιούπολη
Ξ€.Θ. 1186, T.K. 45110 ΙΩΑΝΝΙΝΑ

 
ΣχΡδίαση & Ανάπτυξη ΙστοσΡλίδας
ΞšΞ­Ξ½Ο„ΟΞΏ ΔιαχΡίρισης Δικτύων - Ξ .Ξ™.