
Μαθήματα
Προπτυχιακά & Μεταπτυχιακά

Μαθήματα που διδάσκονται στο Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Τίτλος | Science Education during Early Childhood: A Cultural-Historical Perspective Τόμος 6 του Cultural studies of science education, ISSN 1879-7229 |
Συγγραφείς | Wolff-Michael Roth, Maria Ines Mafra Goulart, Katerina Plakitsi |
Εκδότης | Springer, 2012 |
ISBN | 9400751869, 9789400751866 |
Μέγεθος | 232 σελίδες |
Chapter 1 Learning Development and CulturalHistorical Activity Theory |
1 |
Part I The Origins of Higher Psychological Functions |
15 |
Part II Rethinking Young Childrens Engagement in Science |
61 |
Part III Teacher Preparation and Curriculum Development |
135 |
Part IV Epilogue |
198 |
Appendix Transcription Conventions |
209 |
About the Authors |
211 |
References |
213 |
Index |
217 |