Μαθήματα

Προπτυχιακά & Μεταπτυχιακά

Μαθήματα που διδάσκονται στο Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Συνέδρια

Διοργάνωση

Διοργάνωση Συνεδρίων

 

Προγράμματα

Ανάληψη και συμμετοχή σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τίτλος
Science Education during Early Childhood: A Cultural-Historical Perspective
Τόμος 6 του Cultural studies of science education, ISSN 1879-7229
Συγγραφείς Wolff-Michael Roth, Maria Ines Mafra Goulart, Katerina Plakitsi
Εκδότης Springer, 2012
ISBN 9400751869, 9789400751866
Μέγεθος 232 σελίδες
Chapter 1 Learning Development and CulturalHistorical Activity Theory
1
Part I The Origins of Higher Psychological Functions
15
Part II Rethinking Young Childrens Engagement in Science
61
Part III Teacher Preparation and Curriculum Development
135
Part IV Epilogue
198
Appendix Transcription Conventions
209
About the Authors
211
References
213
Index
217