You are here: Home | HuGENet | Network of Networks | Networks List | N/A

Dimoliatis IDK, Vasilaki E, Anastassopoulos P, Ioannidis JPA, Roff S. Validation of the Greek Translation of the Dundee Ready Education Environment Measure (DREEM). Original Research Article. Education for Health 10 (online), 2010: no. 348. http://educationforhealth.net/articles/authorsnew.asp?ArticleID=348

Δημολιάτης Γ . To όργανο μέτρησης εκπαιδευτικού περιβάλλοντος σχολών υγείας DREEM (Dundee Ready Education Environment Measure) στα ελληνικά . Πώς χρησιμοποιείται καθώς και προκαταρκτικά αποτελέσματα για το ελληνικό ιατρικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής 2010, 27(3): 509-521. http://www.mednet.gr/archives/2010-3/pdf/509.pdf

Μπαζούκης Γ, Τζαμαλής Θ, Τσερετοπούλου Ξ, Δημολιάτης Γ. Αν μπορούσατε να αλλάξετε τρία πράγματα στη Σχολή σας, ποια θα ήταν αυτά; 1393 απαντήσεις φοιτητών Ιατρικής. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής 2010,27(6):924-936. http://www.mednet.gr/archives/2010-6/pdf/924.pdf
Παράρτημα: Όλες οι απαντήσεις όλων των φοιτητών, ακριβώς όπως είχαν γραφεί, εδώ.

Kossioni AE, Varela R, Economou I, Lyrakos G, Dimoliatis IDK. Students' perceptions of the educational environment in a Greek Dental School, as measured by DREEM. European Journal of Dental Education (accepted 7 Dec 2010)

Τσερετοπούλου Ξ , Δημολιάτης Γ (μετάφραση , επιμέλεια ). Μαθησιακές εκβάσεις & ικανότητες για την προπτυχιακή ιατρική εκπαίδευση στην Ευρώπη. Το Πρόγραμμα 'Συντονισμός' (Ιατρική). Ιωάννινα 2009. http://www.tuning-medicine.com/

Δημολιάτης Γ, Τζαμαλής Θ, Μπαζούκης Γ, Τσερετοπούλου Ξ, Λυράκος Γ, Γώγος Χ, Θερμού Κ, Μαλίζος ΚΝ, Παπαδόπουλος ΙΝ, Πνευματικός Ι, Σιαμόπουλος Κ, Μπένος Α. ΜΠΟΡΩ! ένα όργανο μέτρησης των εκβάσεων (outcomes) μιας ιατρικής σχολής: πώς χρησιμοποιείται και προκαταρκτικά ευρήματα από 408 πτυχιούχους έξι ελληνικών ιατρικών σχολών. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής (δεκτή 19/10/2010)

Τσερετοπούλου Ξ, Τζαμαλής Θ, Μπαζούκης Γ, Λυράκος Γ, Γώγος Χ, Θερμού Κ, Μαλίζος ΚΝ, Μπένος Α, Παπαδόπουλος ΙΝ, Πνευματικός Ι, Σιαμόπουλος Κ, Δημολιάτης Γ. Αν μπορούσατε ν' αλλάξετε ένα πράγμα στη σχολή σας, ποιο θα ήταν αυτό; 469 προτάσεις 429 πτυχιούχων ιατρικής. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής (δεκτή 19/5/2010).
Παράρτημα: Όλες οι προτάσεις όλων των πτυχιούχων, ακριβώς όπως είχαν γραφεί, εδώ.

Tseretopoulou X, Stratou Α, Stavrinou P, Souretis G, Dimoliatis IDK. Students do not consider all subjects to be equally relevant - a method quantifying relevance; implications for curriculum timetabling, teaching & learning, and student assessment of teachers . Archives of Hellenic Medicine (accepted 19 March 2010)

Παπαδάτος Σ, Δημολιάτης Γ. Η ιατρική εκπαίδευση στα Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής (δεκτή 20/9/2010)

Μπαζούκης Γ, Δημολιάτης Γ: Η αντιγραφή στις ιατρικές σχολές της Ελλάδας· ποσοτική εκτίμηση του φαινομένου και προτάσεις θεραπείας του. Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής (δεκτή 1/9/2010)

Ράμμος Α, Τάτση Κ, Μπέλλος Σ, Δημολιάτης Γ. Μετάφραση στα Ελληνικά του Εργαλείου Μέτρησης Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος Ειδικευομένων PHEEM ( Postgraduate Hospital Educational Environment Measure ). Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής (δεκτή 4/3/2010)

Δρόσος Ε, Δημολιάτης Γ. Μάθηση που βασίζεται σε προβλήματα ( problem- based learning, PBL): επανάσταση στο χώρο της ιατρικής εκπαίδευσης;Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής 2005, 22(6): 614-623. http://www.mednet.gr/archives/contents2005-6-gr.html

©2005-9 - Department of Hygiene & Epidemiology, University of Ioannina School of Medicine | Last Update: 17-12-2010 9:54

Design: Nikolaos A. Patsopoulos

Data management: Nikolaos A. Patsopoulos (2005-2009), Evangelia E. Ntzani (2009 - current)

University of Ioannina