Roth, W.-M., Goulart, M.I.M., Plakitsi, K. (2013). Science Education during Preschool Years. A Cultural-Historical Approach. SERIES: Cultural Studies of Science Education. Series editor: Kenneth Tobin, City University of New York, USA, and Catherine Milne, New York University. Authors from University of Victoria, Canada and Universidade Federal de Minas Gerais, Brazil and University of Ioannina, Greece. Dordrecht, The Netherlands: Springer
.
Plakitsi, K. (Ed.) (2013). Activity Theory in Formal and Informal Science Education. Series: Cultural perspectives in science education: research dialogs. Series editor: Kenneth Tobin, City University of New York, USA, and Catherine Milne, New York University. Editor and Co-authors: ATFISE group of the University of Ioannina (K. Plakitsi and PhD students) p. 252. Rotterdam: Sense Publishers.
Πλακίτση Κατερίνα (επιμ.) (2012). Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. (Sociocognitve and sociocultural approaches in Science Education for early childhood). Δίγλωσσος συλλογικός τόμος με διεθνή και ελληνική συμμετοχή πολλών καθηγητών πανεπιστημίου, ειδικών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Πρόλογος από τον Wolff Michael Roth. 462 σελ. ISBN 978-960-16-3828-7. Αθήνα: Πατάκης.
Πλακίτση, Κ., Σπύρτου, Α., Παπαδοπούλου, Π., Καλογιαννάκης, Μ., Σούλιος, Γ., Κολιός, Ν., Ριζάκη, Αι., Σταμούλης, Ε., Ζουπίδης, Τ., Τσαπαρλής, Γ. (2011). Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Επιστημονικό πεδίο: Φυσικές Επιστήμες: Φυσικά Δημοτικού. http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%82/%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.pdf
Κουλουμπαρίτση, Α., Πλακίτση, Κ., Περράκη, Β., Κλωνάρη, Κ., Σπύρτου, Α., Παπαδοπούλου, Π., Καλογιαννάκης, Μ., Σούλιος, Γ., Κολιός, Ν., Ριζάκη, Αι., Σταμούλης, Ε., Ζουπίδης, Τ., Μανδρίκας, Α., Μελίστα, Α., Τσαπαρλής, Γ. (2011). Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Επιστημονικό πεδίο: Φυσικές Επιστήμες - Μελέτη του Περιβάλλοντος/Φυσικές Επιστήμες.
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%82/%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%20%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82.pdf
Πλακίτση, Κ., Κασσέτας, Ι., Α., Σμυρναίου, Ζ., Δεβελάκη, Μ., Διακόνου, Μ., Κανδεράκης, Ν., Φανίδης, Χ., Ταραμόπουλος, Θ., Παπατσίμπα, Λ. (2011). Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για την υποχρεωτική εκπαίδευση. Επιστημονικό πεδίο: Φυσικές Επιστήμες – Φυσική Γυμνασίου. Αδημοσίευτο έργο. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Πλακίτση, Κ., Κασσέτας, Ι. Α., Σιστανλής, Η. (2011). Οδηγοί Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, για τον εκπαιδευτικό. Επιστημονικό πεδίο: Φυσικές Επιστήμες – Φυσική Γυμνασίου. Αδημοσίευτο έργο. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Πλακίτση, Κ., Σπύρτου, Α., Παπαδοπούλου, Π. (2011). Οδηγοί Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, για τον εκπαιδευτικό. Επιστημονικό πεδίο: Φυσικές Επιστήμες – Φυσική - Φυσικά Δημοτικού.
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%82/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AC%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.pdf
Πλακίτση, Κ. (2011). Οδηγοί Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, για τον εκπαιδευτικό. Επιστημονικό πεδίο: Φυσικές Επιστήμες – Φυσική – Μελέτη του Περιβάλλοντος.
http://digitalschool.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82%20%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%82/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%9C%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B7%20%CE%A0%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B2%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82%20%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D.pdf
Πλακίτση Κατερίνα (επιμ.) (2010). Επιστήμη και Κοινωνία: Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση σ. 434. E-book available online: http://users.uoi.gr/5conns/ebook_FINAL_32.pdf
Πατάκης, Σ., Πλακίτση Κ., κ.ά. (2010) (συλλογικό έργο). Το Μεγάλο Λεξικό του Δημοτικού (13.000 λήμματα), Αθήνα: Πατάκης. Συγγραφή 159 λημμάτων των φυσικών επιστημών σε συνεργασία με τον κ. Πατάκη και τον κ. Κολιό.
Πλακίτση Κατερίνα, (2008). Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: Σύγχρονες τάσεις και προοπτικές. Αθήνα, Εκδόσεις Πατάκη, σ. 368. Πρόλογος από τον Π.Β. Κόκκοτα.
Πλακίτση, Κ., Κοντογιάννη, Α., Σπυράτου Ε., Μανώλη Β. (2006). Μελέτη Περιβάλλοντος Α΄Δημοτικού, Βιβλίο Δασκάλου. Αθήνα, ΟΕΔΒ, σ. 110. (http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/, http://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSDIM-A105/ ).
Πλακίτση, Κ., Κοντογιάννη, Α., Σπυράτου Ε., Μανώλη Β. (2006). Μελέτη Περιβάλλοντος Α΄Δημοτικού, Βιβλίο Μαθητή. Αθήνα, ΟΕΔΒ, σ. 156. (http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/, http://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSDIM-A105/ ).
Πλακίτση, Κ., Κοντογιάννη, Α., Σπυράτου Ε., Μανώλη Β. (2006). Μελέτη Περιβάλλοντος Α΄Δημοτικού, Τετράδιο Εργασιών. Αθήνα, ΟΕΔΒ, σ. 56. (http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/, http://digitalschool.minedu.gov.gr/courses/DSDIM-A105/ ).
Κόκκοτας, Π. & Πλακίτση Κ. (2005) (επιμ.). Μουσειοπαιδαγωγική και Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες. Θεωρία και Πράξη. Αθήνα, Εκδόσεις Πατάκη, σελ. 583.
Πλακίτση, Κ. (2001). Οι αντιλήψεις των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την έννοια του χρόνου και οι επιπτώσεις τους στην κατανόηση εννοιών των Φυσικών Επιστημών. Μια πρόταση για διαθεματική διδακτική διαμεσολάβηση. Αδημοσίευτη διδακτορική διατριβή, σελ. 295 και Παραρτήματα. Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.