•  

    • Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές (doubleblindreview)

      • Nanni, E., Plakitsi, K. (2013). Investigating new paths in the teaching of plant processes in elementary schools. World Journal of Education 3(4): 52-70. DOI:10.5430/wje.v3n4p52

      •  Theodoraki, X. Plakitsi, K. (2013). Analyzing activities in the course of Science Education, according to Activity Theory. The case of sound. US-China Education Review A, 3(6): 353-364, ISSN 2161-623X

      •  Christonasi, I., Plakitsi, K. (2013). A socio-cultural approach to Second Life. Journal of Current Computer Science and Technology, 3(1), xx-xx.

      •  Tsekos, C., Plakitsi, A., Theocharopoulos, D. and Matthopoulos, D. (2013). Exploring Greek High School Students’ Understanding of Basic Environmental Issues, Open Journal of Applied Sciences, 3, (1), pp. 28-34. DOI: 10.4236/ojapps.2013.31004.

      •  Papantoniou, G., Moraitou, D., Kaldrimidou, M., Plakitsi, K., Filippidou, D., Katsadima, E. (2012). Affect and Cognitive Interference: An Examination of Their Effect on Self-Regulated Learning. Education Research International, 2012, 1-11. DOI:10.1155/2012/579590

      • Kolokouri, E., Plakitsi, K. (2012). Color Visions from the Past in Science Teaching within a Cultural Historical Activity Theory (CHAT) context. World Journal of Education 2(3): 2-15. DOI:10.5430/wje.v2n3p2 

      • Kolokouri, E., Theodoraki, X., Plakitsi, K. (2012). A Cultural Historical Activity Theory Approach In Natural Sciences Education Laboratory Lessons. Towards Reforming Teachers Training. World Journal of Education 2(2): 23-40. DOI:10.5430/wje.v2n2p23

      • Plakitsi, K. (2010). Collective curriculum design as a tool for rethinking scientific literacy. Cultural Studies of Science Education,  5:577–590. DOI 10.1007/s11422-010-9288-0

      • Παπαντωνίου, Γ., Μωραϊτου, Δ., Καλδρυμίδου, Μ., Πλακίτση, Κ., Φιλλιπίδου, Δ., Κατσαδήμα, Ε. (2010). Σχέσεις συγκινησιακών παραγόντων, Στρατηγικών αυτό-ρυθμιζόμενης μάθησης, και επίδοσης στη Διδακτική των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 32-33: 29-48.

      • Κολιός, Ν., Πλακίτση, Κ., Παγγέ, Π., Καλδρυμίδου, Μ., Σπυράτου, Ε., Μανώλη, Β., Ραπανάκης, Π. (2010). Δημιουργία αλληλεπιδραστικών μαθησιακών δραστηριοτήτων με τη χρήση των νέων Τεχνολογιών: Το ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πακέτο «Περιβάλλον – Η προστασία του δάσους», Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 32-33: 65 – 73.

      • Κολιός, N., Πλακίτση, Κ. (2007). Έρευνα δράσης για τη βελτίωση των διαλόγων των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου στο πλαίσιο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 23: 22-31.

      • Πλακίτση, Κ., Κοσμετάτου Ε., Καζαζάκη Χ. (2007). Διασύνδεση της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών με την Περιβαλλοντική και τη Μουσειακή Εκπαίδευση στην πρώτη παιδική ηλικία. Από την έρευνα στην πράξη. Στο: Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 21: 19-38.

      • Σπυράτου Ει., Μανώλη Β., Πλακίτση Κ. & Κοντογιάννη Ά. (2007). Η Μελέτη του Περιβάλλοντος στην Α΄ Δημοτικού μέσω Αυθεντικών  Περιβαλλόντων  Μάθησης. ΓΕΦΥΡΕΣ, 36: 26-35.

      • Kokkotas, V. & Plakitsi K. (2004). Time for education: Ontology, epistemology and discursiveness in teaching fundamental scientific topics. Επετηρίδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολής Επιστημών της αγωγής, Ιωάννινα, Γ΄: 49-62.

      • Plakitsi, K. Kokkotas, V. (2003). Reflective, informal and non-linear aspects of argumentation in school practice. Επετηρίδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολής Επιστημών της αγωγής, Ιωάννινα, Β: 199-213.

      • Πλακίτση, Κ. (2003). Μουσειοπαιδαγωγική και Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες: Κοινοί θεωρητικοί τόποι και εφαρμογές τους στην έρευνα, στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και στη διδακτική πρακτική. Επετηρίδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Σχολής Επιστημών της αγωγής, Ιωάννινα, Β: 181-197.

      • Πλακίτση Κ., Κόκκοτας, Π. (2002). Διαθεματικό Πλαίσιο Προγράμματος σπουδών για τη διδασκαλία του χρόνου στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 1: 52-59. 

      • Πλακίτση, Κ., Κόκκοτας, Π. (2002). Αξιοποίηση του Μουσείου ως χώρου εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες: Ερευνητικά συμπεράσματα από φοιτητές και επιμορφούμενους δασκάλους στο ΠΤΔΕ Αθηνών. Στο: Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών: Έρευνα και Πράξη, 2: 61-67.

      • Κόκκοτας, Π., Πλακίτση, K. (2001). Τάσεις και Προοπτικές για τη διδασκαλία των Φυσικών επιστημών στο δημοτικό σχολείο. Από την ορθολογική διδασκαλία φυσικών εννοιών και νόμων στην εποικοδόμηση της γνώσης στις κοινότητες μάθησης. Themes in Education [bilingual research magazine (in Greek and English)], Leader Books, 2(1), 89-104.

      • Plakitsi, K., Kokkotas, P., Drakopoulou, M., Rizaki, E., Vlachos, I. (1999/2001). "Children's Conceptions of Time and Growth based on their experiences about living things". Ερευνητική εργασία που εγκρίθηκε από κριτές και δημοσιεύτηκε στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο: 5th European conference on research in Chemical Education, Ιωάννινα 1999. Βιβλίο Περιλήψεων Συνεδρίου, σ. 50. Το πλήρες σώμα αυτής της εργασίας εγκρίθηκε για δημοσίευση  στο αγγλικό περιοδικό Primary Science and Technology Today που εκδίδει το Πανεπιστήμιο  του Leeds.

     

     

     

    .

    .