Plakitsi, K. (Ed.) (2013). Activity Theory in Formal and Informal Science Education. Series: Cultural perspectives in science education: research dialogs. Series editor: Kenneth Tobin, City University of New York, USA, and Catherine Milne, New York University. Authors: ATFISE group of the University of Ioannina (Plakitsi and PhD students) p. 252. Rotterdam: Sense Publishers. Επιμέλεια – Πρόλογος.
Πλακίτση Κατερίνα (επιμ.) (2012). Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. (Sociocognitve and sociocultural approaches in Science Education for early childhood). Δίγλωσσος συλλογικός τόμος με διεθνή και ελληνική συμμετοχή πολλών καθηγητών πανεπιστημίου, ειδικών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Πρόλογος από τον Wolff Michael Roth. Επιμέλεια – Πρόλογος.
Πλακίτση Κατερίνα (επιμ.) (2010). Επιστήμη και Κοινωνία: Οι Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση σ. 434. E-book available online: http://users.uoi.gr/5conns/ebook_FINAL_32.pdf. Επιμέλεια - Πρόλογος.
Κόκκοτας, Π. & Πλακίτση Κ. (2005) (ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ–ΠΡΌΛΟΓΟΣ). Μουσειοπαιδαγωγική και Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες. Θεωρία και Πράξη. Αθήνα, Εκδόσεις Πατάκη, σελ. 583. ISBN: 960-16-1457-5.
Κόκκοτας, Π., Βλάχος, Ι. Πήλιουρας, Π. Πλακίτση, Κ. (2002). (ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ) Πρακτικά του 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών (Ε.ΔΙ.Φ.Ε.) «Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας», Αθήνα, εκδόσεις Γρηγόρη.
Μετάφραση του άρθρου των Ogborn – Mariani “The ontology of physical events: a comparative study of two groups”, (Η οντολογία των φυσικών γεγονότων: συγκριτική μελέτη δύο ομάδων), που δημοσιεύτηκε στο βιβλίο: Κόκκοτας, Π. (2000), Διδακτικές Προσεγγίσεις στις Φυσικές Επιστήμες, Αθήνα,εκδ. Τυπωθήτω – Δαρδανός, σελ. 29-62.
Συνεργασία με τη συγγραφική ομάδα του ενός από τα δύο εγκεκριμένα από το ΥΠΕΠΘ βιβλία για τις Φυσικές Επιστήμες της Ε΄ Δημοτικού, στο πλαίσιο του πολλαπλού βιβλίου.